Пейджер для оперативного обслуговування відвідувачів кафе, ресторанів, фуд-кортів, гостей готелів, пацієнтів приватних клінік і будинків престарілих і т. Д. Унікальність даної системи в тому, що виклик приходить безпосередньо людині, що відповідає за конкретну ділянку роботи (столик в кафе, номер в готелі, палата в клініці і т. д.), а також сповіщати офіціантів про готовність страв на кухні. Пейджер зберігає історію викликів і має функцію нагадування про пропущені виклики.
Пейджер являє собою портативний пристрій, що носиться на поясі офіціантом або іншим обслуговуючим персоналом. Пейджер приймає інформацію, передану ретранслятора від комп'ютера або Кнопки виклику. Пейджер має символьний 16х2 РКІ дисплей, на який виводиться інформація. РКІ підтримує кирилицю. Також при прийомі включається переривчастий звуковий сигнал, вібро і підсвічування РКІ дисплея до тих пір, поки не буде натиснута кнопка, що підтверджує прочитання переданої інформації. При прочитанні всіх повідомлень в черговому режимі на дисплей виводиться поточний час і рівень заряду батареї. Кожен пейджер може програмуватися на свою певну кнопку для забезпечення одночасної роботи безлічі офіціантів. Налаштування кожного пейджера на певну кнопку (або сектора кнопок) здійснюється через меню пейджера і через ретранслятор.
Найменування |
цифровий пейджер
|
модель №
|
DM-330p
|
харчування
|
AA1.5V, 1 шт
|
мелодії
|
ударні
|
Розмір
|
59х39х18 (ШхВхГ), мм
|
Основна функція
|
Використовується як приймач інформації з системою HappyCall
|
Увійти