Устаткування і програмне забезпечення для організації VoIP-мереж.
Використовуючи це обладнання ви зможете організувати внутрівідомчу зв'язок всередині фірми, компанії, корпорації.
Плюси очевидні, кожен співробітник отримує можливість здійснювати телефонні дзвінки як колегам по роботі, так і по міських номерам. При цьому йому не треба для цього бігти в сусідній кабінет, або чекати коли звільниться паралельний телефон. За кожним закріплений свій внутрішній номер.
Насамперед, це розподіл класів сервісу, тобто призначення різним абонентам різних дозволів, яких обмежень, як наприклад, заборона на дзвінки по певних напрямах (номери мобільних, міжміські і міжнародні напрями), можливість перехоплення вхідних викликів з інших телефонів, переведення прийшов виклику на колегу або в інший відділ, організація конференцзв'язку з участю декількох абонентів, переадресація вхідних викликів на інші номери (як внутрішні, так і міські, мобільні), використання швидкісного набору довгих номерів. Все це безсумнівно, позитивно позначиться на продуктивності роботи співробітників компанії і допоможе заощадити багато часу і відповідно грошей.
Додамо до всього цього можливість повного блокування своєї телефонної лінії з метою виключення несанкціонованого використання, вихід на платні служби через персональні пін-коди, можливість оповіщення через зовнішній гучномовець і можна сміливо стверджувати, що сучасні IP - АТС по праву займають центральне місце серед офісної оргтехніки, допомагаючи налагодити
оперативну і якісну зв'язок з безліччю додаткових функцій.
VoIP (англ. Voice over IP; IP-телефонія, вимовляється "войп") - система зв'язку, що забезпечує передачу мовного сигналу по мережі Інтернет або по будь-яким іншим IP-мереж. Сигнал по каналу зв'язку передається в цифровому вигляді і, як правило, перед передачею перетворюється (стискається) для того, щоб видалити надмірність.
Голосова та відеозв'язок за допомогою комп'ютерних мереж стала популярною у всьому світі з початку XXI століття і в даний час широко використовується як приватними користувачами, так і в корпоративному секторі. Застосування систем IP-телефонії дозволяє компаніям-операторам зв'язку значно знизити вартість дзвінків.
Технологія VoIP реалізує задача і рішення, які за допомогою технології PSTNреалізовать буде важче, або дорожче.
Приклади:
Можливість передавати більше одного телефонного дзвінка в рамках високошвидкісного телефонного підключення. Тому технологія VoIP використовується в якості простого способу для додавання додаткової телефонної лінії вдома або в офісі.
Властивості, такі як
- конференція,
- переадресація дзвінка,
- автоматичний перенабор,
- визначення номера абонента,
надаються безкоштовно або майже безкоштовно, тоді як у традиційних телекомунікаційних компаніях зазвичай виставляються в рахунок.
Безпечні дзвінки, із стандартизованим протоколом (такі як SRTP). Більшість труднощів для включення безпечних телефонних з'єднань за традиційними телефонними лініями, такі як оцифровка сигналу, передача цифрового сигналу, вже вирішені в рамках технології VoIP. Необхідно лише зробити шифрування сигналу і його ідентифікацію для існуючого потоку даних.
Незалежність від місця розташування. Потрібно тільки інтернет-з'єднання для підключення до провайдера VoIP. Наприклад, оператори центру дзвінків за допомогою VoIP-телефонів можуть працювати з будь-якого офісу, де є в наявності ефективне швидке і стабільне інтернет-підключення.
Доступна інтеграція з іншими через інтернет, включаючи відеодзвінок, обмін повідомленнями і даними під час розмови, аудиоконференции, управління адресною книгою і отримання інформації про те, чи доступні для дзвінка інші абоненти.
Додаткові телефонні властивості - такі як маршрутизація дзвінка, спливаючі вікна, альтернативний GSM-роумінг та впровадження IVR - легше і дешевше впровадити і інтегрувати. Той факт, що телефонний дзвінок знаходиться в тій же самій мережі передачі даних, що і персональний комп'ютер користувача, відкриває шлях до багатьох новим можливостям.
Додатково: можливість підключення прямих номерів у будь-якій країні світу (DID).
Увійти